VI STARTER MED YOUTUBE

Hei folkens! I lang tid har jeg gått rundt å grublet på når jeg skal starte med YT og hvordan jeg skal gjøre det. Har også fått mange meldinger av dere som sier jeg må komme i gang.. Etter veldig mye frem og tilbake Har jeg bestemt meg for at nå skjer det.. Det som er veldig greit er at jeg ikke skal gjøre det alene.

Planen er at meg og Sofie skal starte med YT sammen! Vi har begge hatt planer om å starte med YT og tenkte at det kunne vært kult om vi gjorde videoer sammen! Vi har planer om å finne på masse gøy og ting litt utenom det vanlige. Nå i begynnelsen blir det nok ikke så mange videoer, men vi må bare få kommet i gang så blir det bra😊

Visst dere har ønsker om hva vi skal gjøre setter jeg pris om dere deler det! Håper også dere kan komme med forslag og tips om hva vi kan gjøre på kanalen vår!

Ting dere tenker vi kan gjøre?

Skriv gjerne i kommentarfeltet! 

-Mario

24 kommentarer

Siste innlegg