Vunnet penger, drama med andre og jeg har tatt en viktig avgjørelse!

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt må være at jeg vant 1000 Kr på skrapelodd haha. Jeg har seriøst aldri vunnet før, så det at jeg klarte og vinne var så gøy. Har egentlig vært en veldig rolig uke, så dette var et av få høydepunkter🤣

UKENS DILEMMA 

Ville du flyttet til Mehamn og være kjæreste med Sofie eller bodd i Oslo og ikke være kjæreste med Sofie? Hahah dette var litt av et dilemma. Da hadde jeg valgt og flyttet til Mehamn og vært kjæreste med Sofie! Kunne blogget og tatt bilder fra Mehamn!

UKENS SPØRSMÅL

Hvordan er det å gå på byn når alle vet hvem du er? Jeg syntes det er utrolig kjekt å gå ut med kompiser og venninner. Når det kommer til det at alle kjenner meg igjen så går det veldig fint! Det kan være litt mye til tider, men som oftest går det veldig bra😊

UKENS IRRITASJONMOMENT
Ukens irritasjonsmoment er at jeg er skikkelig lei av at folk skal prøve og gjøre alt for at Sofie og meg skal begynne å tvile på hverandre. Jeg får meldinger hver dag om at Sofie har sendt melding til han og gjort ditt og datt. Det samme får hun om meg , men det folk ikke skjønner er at meg og Sofie snakker sammen.

UKENS OPPTUR
Ukens opptur er at jeg har hatt en veldig bra uke med familien. Kjente at jeg virkelig trengte en uke der jeg bare kunne slappe av og nyte litt tid med familien❤️

UKENS NEDTUR

Ukens nedtur er at jeg er skikkelig lei Norwegian. Er hver eneste gang jeg skal ut å fly så er de forsinket og det irriterer meg så utrolig masse. Skal begynne å fly SAS fra nå av, håper de er bedre.

UKENS OVERRASKELSE
Ukens overraskelse er at det er så utrolig masse hyggelige folk. Får så utrolig mange fine meldinger og folk som er gode når jeg møter dem! Når PH var på TV fikk jeg masse hat meldinger, men nå når det er ferdig får jeg bare positivitet fra dere🤩

UKENS TANKE

Ukens tanke har garantert vært hva jeg skulle gjøre nå når det kom til skole. Det var en veldig viktig avgjørelse. Etter mye frem og tilbake tror jeg at jeg har gjort riktig valg! 

UKENS CRAVINGS

Denne uken har jeg cravet Iste med sitron smak. Fikk 48 Iste flasker av en god kompis på laget mitt, så jeg har drukket noen sånne i løpet av uken.

AKKURAT NÅ
Akkurat nå har jeg akkurat vasket huset og har litt hangover, men tenker å komme meg på trening nå snart💪🏽

Har dere gode middags tips? Er helt tom for ideer

-Mario

2 kommentarer
    1. Kjøttboller med grønnsaker, poteter og fløtesaus, kylling med ris og kantarellsaus, pizza, hamburger, spagetti og kjøttdeig, tacolefse med kylling, løk, hvitost og pesto. Stekes i ovnen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg