Dette kommer jeg aldri til å gjøre igjen..

Det er noen ting jeg bare virkelig ikke har lyst eller skal gjøre igjen. Dere vet når dere har gjort noe også rett etter du er ferdig så vet du at dette gjør jeg aldri igjen. Tenkte derfor og si dere noen ting jeg har gjort som jeg aldri kommer til å gjøre igjen.

1.Jeg kommer aldri til å ta ting forgitt noen gang igjen. Etter det som skjedde med Pappa for 2 år siden, nyter jeg hver eneste dag og setter pris på alle jeg har rundt meg. Vil dere leste blogginnlegget om pappa? TRYKK HER

2. Jeg kommer aldri til å støtte sirkus, dyrparker osv.. Før visste jeg ikke hvordan dyrene ble behandlet, men nå når jeg vet hvor dårlig de blir behandlet vet jeg at jeg ikke skal støtte noe sånt.

3. I begynnelsen når jeg fikk vite om sykdommen min var jeg ganske negativ. Jeg har møtt så utrolig mange mennesker som har det så mye verre og vondere enn meg, så jeg lovet meg selv for 1 år siden å aldri klage igjen.

4.Jeg kommer aldri til å se på kjøtt på samme måte etter jeg så grise dokumentaren. Jeg kommer til å fortsette å spise kjøtt, men jeg kommer aldri til å tenke det samme om kjøtt som før.

5. Jeg har lovet meg selv og aldri prøve snus eller røyk igjen. Jeg har fest snust og fest røykt en god del, men for 2 måneder siden lovet jeg meg selv å slutte.

Har dere noe dere aldri skal gjøre igjen?

-Mario

2 kommentarer
    1. Fine leveregler, men stusset over at du aldri kommer til å tenke om kjøtt på samme måte som før, men samtidig spise det? Betyr det at du vil fortsette å spise det, men nå med dårlig samvittighet, eller at du vil kjøpe kjøtt som er mer etisk produsert? Det var litt uklart.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg